Design selv

 

Ønsker du bestilling via telefon/mail og hjælp til opsætning ?

Vi står altid klar til at hjælpe dig! Send os en e-mail eller ring til os, så guider vi dig gennem processen og sikrer, at resultatet bliver præcis, som du ønsker det.

Du kan se priserne nedenfor.
Priserne er angivet ekskl. moms og gælder for caps og huer med logo-broderi.

Inkluderet i prisen:
Frontbrodering på produktet.

Ekstra brodering:
Ønsker du brodering på siden eller bagpå, koster det kun 25 kr. ekstra pr. placering.

Kontakt os for yderligere information.
📧 E-mail: info@high5shop.dk
📞 Telefon: 77 30 05 00 (mandag til fredag kl. 10:00 - 14:00)

Returnering/Ombytning

Sådan returnerer du

Link til vores returportal (Retur-fragtlabel koster 39kr): 
https://return.shipmondo.com/high5shopdk

Ombytning af varer

Ønsker du en ny varer, f.eks en anden størrelse eller farve, bedes du venligst bestille en ny på High5shop.dk

Du kan nu frit vælge, om du vil returnere med GLS eller PostNord.

En returnering tager op til 10 hverdage (man-fre) fra indlevering hos forsendelsespartneren til vi har registeret den på vores lager. Du modtager en e-mail med bekræftelse på retur- og refunderingsbekræftelse, når din returnering er afsluttet.

Hvis du på retur-tracking kan se, pakken står som leveret, så afvent at de 10 hverdage er gået fra du har afleveret den og se, om den er blevet registret på vores lager og refunderet i mellemtiden.

*Pakken sendes direkte til vores lager og vi godkender ikke pakker der bliver sendt til en pakkeshop.

Reklamation

Sådan returnerer du

Link til vores returportal (Retur-fragtlabel koster 39kr):
 
https://return.shipmondo.com/high5shopdk

Ombytning af varer

Ønsker du en ny varer, f.eks en anden størrelse eller farve, bedes du venligst bestille en ny på High5shop.dk

Du kan nu frit vælge, om du vil returnere med GLS eller PostNord.

En returnering tager op til 10 hverdage (man-fre) fra indlevering hos forsendelsespartneren til vi har registeret den på vores lager. Du modtager en e-mail med bekræftelse på retur- og refunderingsbekræftelse, når din returnering er afsluttet.

Hvis du på retur-tracking kan se, pakken står som leveret, så afvent at de 10 hverdage er gået fra du har afleveret den og se, om den er blevet registret på vores lager og refunderet i mellemtiden.

*Pakken sendes direkte til vores lager og vi godkender ikke pakker der bliver sendt til en pakkeshop.